Nordstrand Karateklubb Nordstrand Karateklubb Butikk

GRADERING 27. APRIL 2019

For å kunne gradere må dere være påmeldt på forhånd.

Denne graderingen er for barn og voksen med hvitt og gult belte.

Vi starter med hvite belter kl. 11:00 og gule belter kl. 12:00. Siste gruppe med voksen-partiet kl 13:00.

Nordstrand karateklubb har 3 graderinger i året.

Dersom man ikke har anledning til å delta på graderingen, vil han/hun følge med sitt treningsparti videre, men beholder sin grad/beltefarge.

Beltegrader jevner seg imidlertid raskt ut, da det ved "mørkere farge på belte" blir krav om lengre tid mellom hver gradering (opp til 6 måneder).

NYBEGYNNERKURS VÅR 2019

Vi starter inntak av nybegynnere fra og med onsdag 23. januar 2019. Se under for tider for de ulike partiene.

Ønsker du å trene karate i en seriøs klubb? Da er Nordstrand karateklubb en klubb for deg.

Har du trent karate før og du har vært borte lenge?

Nå har du mulighet for å starte og komme i gang igjen.

Vi trener tradisjonell Shotokan Karate JSKA, i tillegg trener vi Karate WKF.

Klubben er tilsluttet Norges Kampsportsforbund og drives i henhold til Norges idrettsforbunds retningslinjer.

Møt opp i ny-hallen på Niffen kl. 17:00-18:00 for barn og 18:00-19:00 for voksen.

Eller sjekk vår Timeplan.

Karate er både en individuell og gruppe aktivitet. Fysisk og mental trening.

Karate passer til alle alder.

For barn er det forhåndspåmelding – kun 20 plasser tilgjengelig.

GRADERING 15. DESEMBER 2018

Gradering er en viktig del av karate. Alle som skal graderes, må ha meldt seg i forkant.  Graderingsavgift på kr 300,- betales samtidig online. Graderingen skjer i vår Dojo kl. 11:00, og vi starter med barnepartiet først og voksen partiet rett etter at barna er ferdige.

Alle får en diplom og selvfølgelig et beltet fra oss :)

Vi benytter sjansen, og bruker denne dagen til fotografering av våre deltagere, så det kommer en fotograf for å ta bilder både under graderingen, og på slutten av sermonien. Vi ønsker å bruke disse også på vår nettside :)

Alle foreldrene, besteforeldrene, søsken og venner er velkomne til å støtte deltagerne våre.

For mer spørsmål ta kontakt med oss.

NYBEGYNNERKURS 2018

20. august starter vi med første parti for nybegynnere, for barn fra 7 - 12 år og ungdom/voksne fra 13 år.

Har du trent karate før og du har vært borte lenge, har du nå mulighet for å starte igjen og komme i gang.

Møt opp i ny-hallen på Niffen kl. 17:00 for barn  7 - 12 år, og kl. 18:00 for ungdom/voksne fra 13 år, eller sjekk vår Timeplan.

For barn er det forhåndspåmelding – kun 30 plasser tilgjengelig.